ROC van Amsterdam
Europaboulevard 131000 CN AMSTERDAM


 Telefonisch intakegesprek;
 Telefonisch intakegesprek; 3 bijeenkomsten van 4 uur;
 3 bijeenkomsten van 4 uur; Jaarlijkse terugkombijeenkomst van 3 uur in elk geval tot 1 januari 2025.
 Jaarlijkse terugkombijeenkomst van 3 uur in elk geval tot 1 januari 2025. Uitgangspunten onder de opzet en inhoud van de training;
 Uitgangspunten onder de opzet en inhoud van de training; Doorloop van de pm-training aan de hand van presentatie-opdracht;
 Doorloop van de pm-training aan de hand van presentatie-opdracht; Verdieping op de belangrijkste thema?s in de training;
 Verdieping op de belangrijkste thema?s in de training; Oog voor kinderen 8-13 jaar uitzetten in de organisaties;
 Oog voor kinderen 8-13 jaar uitzetten in de organisaties; De individuele leerlijn begeleiden tijdens coachingsgesprek en eindgesprek;
 De individuele leerlijn begeleiden tijdens coachingsgesprek en eindgesprek; Beeldcoaching in groepjes;
 Beeldcoaching in groepjes; De rol van de pedagogisch coach;
 De rol van de pedagogisch coach; Borging van de leerresultaten;
 Borging van de leerresultaten; Praktische kwesties waaronder licentievoorwaarden;
 Praktische kwesties waaronder licentievoorwaarden; Certificaatuitreiking.
 Certificaatuitreiking.
         Hbo-diploma op pedagogisch gebied
 Hbo-diploma op pedagogisch gebied Trainerservaring
 Trainerservaring Taalniveau-3F
 Taalniveau-3F Coaching-ervaring
 Coaching-ervaring Ervaring met beeldfeedback
 Ervaring met beeldfeedback
         Trainershandleiding;
 Trainershandleiding; Werkboek Oog voor kinderen 8-13 jaar;
 Werkboek Oog voor kinderen 8-13 jaar; Reader Oog voor kinderen 8-13 jaar;
 Reader Oog voor kinderen 8-13 jaar; Toegang tot PowerPoints van de bijeenkomsten;
 Toegang tot PowerPoints van de bijeenkomsten; Toegang tot filmmateriaal;
 Toegang tot filmmateriaal; Interactievaardigheden, een kindvolgende benadering (3e druk). Strik, A. & Schoemaker, J. (2018) Houten: Bohn Stafleu van Loghum.
 Interactievaardigheden, een kindvolgende benadering (3e druk). Strik, A. & Schoemaker, J. (2018) Houten: Bohn Stafleu van Loghum.
         Kindvolgende benadering;
 Kindvolgende benadering; Degelijke en concrete uitwerking van de interactievaardigheden gericht op deze leeftijdsfase;
 Degelijke en concrete uitwerking van de interactievaardigheden gericht op deze leeftijdsfase; Plezierige en effectieve manier van werken met (eigen) filmpjes;
 Plezierige en effectieve manier van werken met (eigen) filmpjes; Aandacht voor ieders individuele groeiproces en voor collegiale feedback;
 Aandacht voor ieders individuele groeiproces en voor collegiale feedback; Gevarieerde en activerende werkvormen;
 Gevarieerde en activerende werkvormen; Aandacht voor borging.
 Aandacht voor borging.