Home » Callcenter medewerker

Opleiding: Callcenter medewerker

Bij: Summa College

 
 

Inhoud van de cursus

Programma
De opleiding bestaat uit vier modules met onder meer de volgende onderwerpen:
1 Telefoneren
communicatieproces
gesprekstechnieken
klantgericht handelen
2 Toetsenbordvaardigheid
basissnelheid typen
ergonomie
3 Klantcontacten
offertes, taal, zakelijke correspondentie
verkoopgesprek, presenteren
relatiebeheer
4 Word 2013(Tekstverwerken)*
tekst opmaken en indelen
afbeeldingen
tabellen

* De lessen Word worden gegeven in versie 2013

Toelatingseisen: wat heb je nodig?

minimaal vmbo/mavo

Duur van de cursus

De opleiding inclusief examens bestaat uit 18 lesavonden, indien u twee modules per lesavond volgt

Kosten van de cursus

Per module € 230,-
Prijzen zijn exclusief examengeld en lesmateriaal.

Lesmateriaal
€ 110,-

Bijzonderheden

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met Bieke Kruip: [klik hier voor het telefoonnummer] of mail naar: [stuur een e-mail]

Plaatsen / leslocaties

Eindhoven

Algemene informatie over de cursus

Een callcentermedewerker beantwoordt telefonische vragen van klanten en probeert producten te verkopen. Je zit vaak achter een computer en praat met klanten via een koptelefoon. Een callcentermedewerker kan worden ingehuurd door organisaties om samen met andere collega’s nieuwe klanten voor de betreffende organisatie te werven. Men kan producten verkopen, maar ook diensten aanbieden of mensen vragen een soort abonnement af te sluiten. De callcentermedewerker belt potentiŽle klanten op, doet een verkopend verhaal en probeert aan de hand van diverse verkooptechnieken uiteindelijk iets te verkopen.
Met het LSSO-diploma Callcentermedewerker beheers je de juiste vaardigheden om aan de slag te gaan!

Informatie aanvragen

Gegevens aangeduid met een * zijn verplicht in te vullen.
jaar
 
resterend: tekens
 
FaD47 Typ de code exact over: (hoofdlettergevoelig)
 
© Copyright 2009-2018 Particuliereopleidingen.nl | Algemene voorwaarden | Overzicht van onze aanbieders | Adverteren