ROC van Amsterdam
Europaboulevard 131000 CN AMSTERDAM


 De taken van de werkbegeleider, samenwerken met school, eigen competenties en leerwensen.
 De taken van de werkbegeleider, samenwerken met school, eigen competenties en leerwensen. De eerste fase van het begeleidingstraject: kennismaken met de stagiaire, scheppen van een goed leerklimaat, afstemmen op leerstijlen.
 De eerste fase van het begeleidingstraject: kennismaken met de stagiaire, scheppen van een goed leerklimaat, afstemmen op leerstijlen. De tweede fase van het begeleidingstraject: begeleiden tijdens het werk en bij praktijkopdrachten, geven van feedback, voeren van reflectiegesprekken, laten formuleren van leerdoelen en creëren van leersituaties.
 De tweede fase van het begeleidingstraject: begeleiden tijdens het werk en bij praktijkopdrachten, geven van feedback, voeren van reflectiegesprekken, laten formuleren van leerdoelen en creëren van leersituaties. De derde fase van het begeleidingstraject: waarderen met behulp van waarderingsinstrumenten, afronden van het leerproces.
 De derde fase van het begeleidingstraject: waarderen met behulp van waarderingsinstrumenten, afronden van het leerproces.