Home » Effectief en klantvriendelijk telefoneren binnen uw organisatie (maatwerk)

Opleiding: Effectief en klantvriendelijk telefoneren binnen uw organisatie (maatwerk)

Bij: Summa College

 
 

Inhoud van de cursus

Programma
Melden en doorverbinden
Vraag- en luistertechnieken
Luisteren, doorvragen en samenvatten
Gespreksstijlen
Intonatieverschillen
Effectief communiceren
Gespreksdiscipline
Klachtenbehandeling en omgaan met conflicten
Het programma kan aangepast worden aan de behoeftes binnen uw organisatie

Duur van de cursus

Variabel

Bijzonderheden

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met onze opleidingscoordinator Bieke Kruip-van den Brand. Telefoon: [klik hier voor het telefoonnummer]

Plaatsen / leslocaties

Eindhoven

Algemene informatie over de cursus

De telefoon is een veelgebruikt communicatiemiddel en het telefoongesprek is het visitekaartje van uw bedrijf of instelling. Het gebruik van de telefoon lijkt gemakkelijk, de praktijk leert helaas anders.

In deze maatwerkbijeenkomsten leren uw werknemers optimaal en efficiŽnt van telefonie gebruik te maken.

Informatie aanvragen

Gegevens aangeduid met een * zijn verplicht in te vullen.
jaar
 
resterend: tekens
 
0b39E Typ de code exact over: (hoofdlettergevoelig)
 
© Copyright 2009-2018 Particuliereopleidingen.nl | Algemene voorwaarden | Overzicht van onze aanbieders | Adverteren